Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen, staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag.
Kan ik een afgestudeerde student aanmelden als Student-assistent?
Nee, dat kan niet omdat deze geen student meer is. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden, neem contact met ons op.
Kan ik een student van de buiten de EU alvast laten starten, zonder dat zijn werkgevergunning binnen is?
Nee! Dat kan niet. Pas zodra de werkvergunning door het UWV is afgegeven, kan de student starten. Voor meer informatie over het aanstellen van studenten met een niet-Europese nationaliteit klik hier.
Mijn student heeft kosten gemaakt voor het vak, kunnen deze via FlexDelft worden vergoed?
Ja, dit kan, de originele bon kan worden ingeleverd bij ons kantoor, voorzien van baancode, naam en handtekening van de goedkeurder. Wanneer u werk reiskosten wilt vergoeden, moet de student een overzicht van mijn https://www.ov-chipkaart.nl genereren, en kunt u dit overzicht voorzien van baancode, naam goedkeurder en handtekening bij ons laten inleveren.
Kan ik een afgestudeerde student aanmelden als Student- assistent?
Nee, dat kan niet omdat deze geen student meer is. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden, neem contact met ons op.
Mijn student heeft kosten gemaakt voor het vak, kunnen deze via FlexDelft worden vergoed?
Ja dit kan, de originele bon kan worden ingeleverd bij ons kantoor, voorzien van baancode, naam en handtekening van de goedkeurder.
Het duurt lang voordat ik de declaraties kan inzien, kan dit sneller?
TWij maken gebruik van een beveiligde verbinding, waardoor het wat langer duurt om de declaraties te tonen.
Mijn student werkt iedere week hetzelfde aantal uren, kunnen jullie dit automatisch voor mij laten uitbetalen?
Nee dat kan niet, met de komst van de urenportal kunnen wij geen handmatige en automatische betalingen meer verwerken.
Ik keur goed voor 20 studenten, is dat veel werk om goed te keuren?
Nee, wij hebben de optie in de urenportal om meerdere declaraties in een keer goed te keuren.
Kan ik de notificatiemails van ingediende urendeclaraties aanpassen?
Ja, log in op de urenportal en daar kan je de frequentie aanpassen of het versturen van de mails uitzetten.
Wanneer moet ik de urendeclaraties goedkeuren?
Dinsdagochtend voor 8.30 uur. Dan gaan de goedgekeurde uren nog mee met de betaling van die dag.